Klant neemt hotel Val Monte over

Berg en Dal, 17 september 2010

Golden Tulip Val Monte in Berg en Dal
biedt de Sociale Verzekeringsbank een kijkje in de keuken

Twee totaal verschillende type organisaties, profit en non profit, en toch dezelfde doelstelling: het beste willen voor je klant.
Om nieuwe impulsen aan deze doelstelling te geven heeft een groep van 45 managers van de Sociale Verzekeringsbank op 16 september jl. meegewerkt bij het runnen van het hotel. Ze zijn ingezet bij het opmaken van bedden, het verzorgen van ontbijt en lunch, de huishouding, sales activiteiten en het uitvoeren van tuinwerkzaamheden.
 
Deze actie is onderdeel van een opleidingsprogramma dat de managers volgen en waarbij de focus ligt op excellente dienstverlening. Vol enthousiasme begeleidden de hotelmanagers hun non profit collega’s. Soms wat onwennig, maar met veel plezier en volle inzet. Voor iedereen een inspirerende ervaring waar leerpunten over en weer zijn uitgewisseld.
Voor beide partijen een unieke en zeer geslaagde dag, passend binnen de “niets is teveel!” mentaliteit die Golden Tulip Val Monte dagelijks uitdraagt.

Golden Tulip Val Monte,
Oude Holleweg 5,
6572 AA Berg en Dal/Nijmegen,
T 024-684 2000
www.goldentulipvalmonte.nl/

Val-Monte-150-100