logo nieuwsnijmegen
Algemeen

Nijmegen opent expatdesk

Nijmegen, 3 maart 2008 Buitenlandse werknemers die in Nijmegen werken of dat van plan zijn, kunnen vanaf 3 maart terecht bij de Expatdesk van de gemeente Nijmegen. Het informatieloket helpt deze ‘expats’ met al hun vragen […] […]