Workshop Bloemschikken, Meijhorst 22 mrt

Workshop Bloemschikken
Dinsdagmiddag 22 maart 2011

StAAD is een vrijwilligersorganisatie die betaalbare cursussen en activiteiten
organiseert voor een leerzame, gezellige en zinvolle vrijetijdsbesteding, voor
mensen uit Dukenburg en daarbuiten.

In maart staat er een workshop bloemschikken op de agenda.
Deze StAAD-Special biedt de mogelijkheid om iets met het lentegevoel te
doen. Onder leiding van Johan Willemsen, cursusleider bloemschikken bij StAAD,
kan gezellig samen om de tafel een lente-bloemstuk worden gemaakt.
Bijvoorbeeld, gele bloemen voor de Paastafel op 24 april 2011.

Het motto voor deze middag: Lentekriebels? Maak iets moois!
Het is wel zaak vooraf zelf bruikbaar materiaal te gaan verzamelen, uit eigen
tuin, of uit bos of park. B.v., takjes, mos, schors en/of bijzonder blad.
Breng, indien mogelijk, veel groen mee naar deze bijeenkomst.

Op de boodschappenlijst staan zaken als: Buxus, Skymnia, Hedera,
viooltjes, tulpen of andere bloemen.
Het is noodzakelijk om een mandje, bakje of holle schaal mee te brengen en een
aardappelschilmesje.
Voor oase wordt gezorgd. Het kost € 1,-

Dinsdagmiddag 22 maart 2011, van 14:00 tot 16:00 uur, kan het in Wijkcentrum
Dukenburg in Meijhorst 7039 erg kleurrijk en creatief worden.
Deelname en toegang zijn gratis voor iedereen. Men hoeft geen
cursist van StAAD te zijn.